/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

نقاشی و رنگ کاری ساختمان

پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها اقای دستاران
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها aras--baran arasa-baran
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها محمدحسین طباطبایی
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها مجید خلیلی
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها احمد حبیبی نیا
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها مجید خلیلی
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها رضال اسلامی
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها احمدرضا دستاران
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها نقاش مهدی بهرامی
نمایش پروفایل
پشت بوم | نقاشی و رنگ کاری ساختمان در همه شهر ها محسن نجار
نمایش پروفایل

 

مقدمه


نقاشی و رنگ کاری ساختمان یکی از چالش‌های همیشگی افراد برای تغییر حال و هوای خانه است. معمولا عواملی مانند گرد و غبار، آلودگی و آسیب‌های فیزیکی باعث می‌شوند که صاحبخانه تصمیم به نقاشی ساختمان خود بگیرند.
 بعضی افراد با این تصور این که رنگ آمیزی ساختمان کاری ساده و نه چندان سخت است، تصمیم می گیرند بجای سپردن این کار به یک استادکار، خودشان آن را انجام دهند. اما حقیقت این که شما حتی با گذراندن دوره آموزش نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان هم به راحتی نمی توانید این کار را به خوبی و با کیفیت مطلوب انجام دهید.

 

تخصص های لازم برای انتخاب نقاش ساختمان 


 نقاشی دیوار و سقف خانه اصول خاص و جداگانه ای دارد. داشتن علم ترکیب رنگ ها بر اساس شخصیت مستقل آن ها، راهنمایی مشتری برای انتخاب بهترین رنگ متناسب دکوراسیون منزل، برآورد میزان رنگ مصرفی قبل از شروع کار و ... همه و همه از موارد تخصصی کار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان است.
 هر کدام از این موارد نیازمند کسب تجربه کافی در این شغل است. با سپردن کار رنگ آمیزی ساختمان خود به یک استادکار با تجربه و ماهر، دیگر خانه شما تا سالها نیاز به هیچ گونه رنگ آمیزی نخواهد داشت. البته رنگ آمیزی خانه مشکلات خودش را هم دارد و برای مدت کوتاهی زندگی شما را از روال معمول زندگی خارج می کند.
 اما اگر دوست دارید جانی تازه به خانه خود دهید، مطمئن باشید که این کار ارزشش را دارد. حال برای رنگ آمیزی خانه خود نمی دانید بهترین استادکاران این حوزه کدام هستند؟ نگران نباشید؛ 

 

 

چگونه بهترین نقاش ها را پیدا کنیم


ما در مجموعه "پشت بوم" تمام افراد ماهر در حوزه های ساختمانی را شناسایی و مورد ارزیابی دقیق قرار داده ایم تا به شما عزیزان بهترین افراد را معرفی کنیم. با یک جستجوی ساده در سایت "پشت بوم" می توانید باتجربه ترین و ماهرترین متخصصین نقاشی و رنگ کاری ساختمان در ایران را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.