/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

داربست و کار در ارتفاع

پشت بوم | داربست و کار در ارتفاع در همه شهر ها احمد حبیبی نیا
نمایش پروفایل
پشت بوم | داربست و کار در ارتفاع در همه شهر ها رضا شیری
نمایش پروفایل
پشت بوم | داربست و کار در ارتفاع در همه شهر ها ایوان بست ... موسوی
نمایش پروفایل
پشت بوم | داربست و کار در ارتفاع در همه شهر ها داربست ماهان
نمایش پروفایل

با شغل داربست و کار در ارتفاع آشنا شوید


نصب داربست و کار در ارتفاع یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل است. به کارهایی که از ارتفاع 20 متر به بالا از سطح زمین انجام می‌شوند کار در ارتفاع گفته می شود. در اجرای پروژه ساختمانی بلند، بخش هایی از کار باید روی داربست و در ارتفاع انجام شود.
 اجرای نما، اجرای نورپردازی، نصب لوگو یا تابلو، رنگ آمیزی از جمله مهمترین این بخش ها هستند. همچنین خدمات کار در ارتفاع بدون داربست نیز انجام می شود. 
برای مواردی مانند تمیز کردن شیشه ساختمان های بلند که بر اثر باران، گردوغبار و سایر عوامل محیطی کدر یا کثیف شده است از راپل کاران استفاده می شود. حالا که با کار در ارتفاع آشنا شدید به سراغ معرفی مزایای استفاده از داربست و کار در ارتفاع می رویم.

مزایای داربست و کار در ارتفاع چیست


ایمنی بالا: ایجاد سطحی صاف برای حرکت در ارتفاعات زیاد، خطرات کار در ارتفاع را برای کارگران به حداقل می رساند. 
دسترسی مناسب: داشتن تسلط در هنگام استفاده از ابزار در سرعت انجام کار تاثیر مستقیم دارد. این مهم تنها با قرارگیری کارگران در موقعیتی مناسب از محل کارشان امکان پذیر است. داربست می تواند به کارگران را در تمام بخش های سخت ساختمان دسترسی مناسب دهد.
موقعیت عالی: استفاده از داربست، کارگران را در موقعیت دقیق برای کار قرار می دهد. از طرف دیگر بستر مناسبی نیز برای پیشبرد پروژه مهیا می شود.
امکان انجام کار گروهی در ارتفاع: به کمک داربست و کار در ارتفاع می توان افراد زیادی به صورت همزمان مشغول انجام کار روی ساختمان باشند.
سرعت بالا در انجام کار: همه موارد ذکر شده در بالا باعث سرعت انجام پروژه می شوند. 

رزرو و اجاره داربست برای کار در ارتفاع 


اگر شما هم به خدمات داربست و کار در ارتفاع ساختمان نیاز دارید و می خواهید با هزینه مناسبی اقدام به اجاره داربست و استخدام تیم متخصص کار در ارتفاع کنید، می توانید همین حالا در سایت "پشت بوم" شرکت های فعال و معتبر در این زمینه را بیابید و جهت رزرو یا اجاره داربست و استخدام افراد ماهر در حوزه کار در ارتفاع اقدام به ثبت درخواست کنید.