/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

کولر گازی و داکت اسپلیت

پشت بوم | کولر گازی و داکت اسپلیت در همه شهر ها محمد حسن پور
نمایش پروفایل
پشت بوم | کولر گازی و داکت اسپلیت در همه شهر ها امید سلطانی
نمایش پروفایل
پشت بوم | کولر گازی و داکت اسپلیت در همه شهر ها بهروز علائی
نمایش پروفایل

مقدمه


کولر گازی و داکت اسپلیت ها دو وسیله هستند که کارکرد متفاوت دارند و اگر با کمی تامل در خرید و استفاده از آنها تصمیم گیری شود، هزینه های اضافی کنترل خواهد شد. کولر گازی در بین عموم مردم شناخته شده تر از داکت اسپلیت است. می توان گفت گاهی عموم افراد در تهیه این دو (کولر گازی و داکت اسپلیت ها) به وجه تمایز آن توجه چندانی ندارند. زیرا داشتن یک وسیله سرمایشی و گرمایشی (داکت اسپلیت) که بتواند کل فضای ساختمان را پوشش دهد با داشتن یک کولر گازی برای یک اتاق بی شک تفاوت هایی دارد.
بنابراین پشت بوم پیشنهاد می کند قبل از خرید این ملزومات ساختمانی با متخصصان این حوزه مشورت کنید و سپس با آگاهی کامل اقدام نمایید. پشت بوم نیز با ایجاد بستری کم نظیر این امکان را ایجاد کرده که شما تنها با یک جستجوی ساده به متخصص حاضر در شهر و حتی روستای خود دسترسی پیدا کنید. یادآور می شود که این سایت در تمامی موارد مربوط به حوزه های ساختمانی که شامل، سفت کاری، نازک کاری، تاسیسات و ... متخصصان را ساماندهی کرده است که شما می توانید از خدمات آنها نیز بهره مند شوید.

تفاوت کولر گازی و داکت اسپلیت


شاید در ظاهر تفاوت آنچنانی در این دو مشاهده نشود اما کارایی آنها کاملا متفاوت است. به زبان ساده، داکت اسپلیت وسیله دو تکه ای (یونیت داخلی و یونیت خارجی) است که یک قسمت آن خارج از ساختمان و قسمت دیگر آن داخل ساختمان نصب می شود و انشعاب های گرفته شده از آن به کمک لوله ها، در اتاق های دیگر قرار داده می شود و شما با یک داکت اسپلیت کل زیربنای خود را می توانید پوشش دهید.
در کولرگازی شما تنها از یک مجرای داخلی (یونیت داخلی) استفاده می کنید و لوله ای به آن وصل نمی شود. البته همانطور که میدانید در کولر های گازی پنجره ای، یونیت داخلی و خارجی هم وجود ندارد.
 

نکات مهمی که در خصوص کولر گازی و داکت اسپلیت باید بدانید مهمترین نکات کولر گازی و داکت اسپلیت

از سیر تا پیاز یک تهویه مطبوع ایده آل