/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

کولر آبی، نصب و تعمیر

پشت بوم | کولر آبی، نصب و تعمیر در همه شهر ها قاسم فولادی
نمایش پروفایل
پشت بوم | کولر آبی، نصب و تعمیر در همه شهر ها احمد حبیبی نیا
نمایش پروفایل
پشت بوم | کولر آبی، نصب و تعمیر در همه شهر ها . متخصص
نمایش پروفایل
پشت بوم | کولر آبی، نصب و تعمیر در همه شهر ها علی محمدی
نمایش پروفایل

نصب و تعمیر کولر آبی


کولر آبی، نصب و تعمیر خاصی ندارد. این یکی از پرتکرارترین جملات اشتباه افرادی است که از کولر آبی استفاده می کنند. البته همیشه هم از عدم کارایی درست آن ناراضی هستند. اما حقیقتا کولر آبی علیرغم ظاهر ساده و کار آسان ملزوماتی دارد که باید هنگام نصب و استفاده، از آن پیروی کرد. مثلا تسمه، یکی از ابزار اصلی در انتقال قدرت از موتور کولر است و اگر شل یا ساییده شده باشد، کولر هیچ کارایی نخواهد داشت. بنابراین پر واضح است که نصب و سرویس کولر آبی حتما نیاز به متخصص دارد.
شما می توانید با مراجعه به سایت پشت بوم متخصصان و استادکاران این حوزه را جستجو کنید و نیازمندی خود را برطرف سازید. با این امکان شما به تعمیرکاران و نصابان محل زندگیتان دسترسی دارید و در سریعترین زمان ممکن می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

کولر آبی چیست؟


همانطور که از اسمش پیداست، این نوع کولرها وابسته به آب هستند و با تبخیر آب هوا را خنک می کنند. اصلی ترین اجزای این دستگاه سرمایشی تبخیری را نیز موتور، تسمه، فن و پوشال تشکیل می دهد. البته اجزای دیگری مانند پمپ آب نیز نقش حیاتی در این دستگاه ها دارد که باید به آن توجه ویژه ای شود. به عنوان مثال اگر تنظیم شناور کولر آبی درست نباشد، اختلال در آبرسانی به پوشال ها باعث کاهش هوای خنک خواهد شد. از همین رو بهتر است متخصص این حوزه جهت عیب یابی و سرویس این کولرها دست به کار شود.

بهترین زمان سرویس کولر آبی


بدیهی است که اول فصل تابستان بهترین زمان برای سرویس کولرهای آبی است. در این زمان احتمالا تعویض پوشال ها، تعویض یا تمیز کردن تسمه، بررسی سیم پیچ ها و ... از سوی استادکار صورت پذیرد که می تواند خیال شما را در طول تابستان راحت کند. البته استاد کارها توصیه هایی نیز دارند که معمولا در اختیار مشتریان قرار می دهند.