/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

پمپ آب، نصب و تعمیر

پشت بوم | پمپ آب، نصب و تعمیر در همه شهر ها قاسم فولادی
نمایش پروفایل
پشت بوم | پمپ آب، نصب و تعمیر در همه شهر ها عباس احمدزاده کنبدی
نمایش پروفایل
پشت بوم | پمپ آب، نصب و تعمیر در همه شهر ها سیدعلی رضایی
نمایش پروفایل
پشت بوم | پمپ آب، نصب و تعمیر در همه شهر ها ‌اقای وحید اذرمهر
نمایش پروفایل
پشت بوم | پمپ آب، نصب و تعمیر در همه شهر ها ‌علی عطایی
نمایش پروفایل

نکاتی که قبل و بعد از خرید پمپ آب باید بدانید


همیشه مشکل فشار کم آب به خصوص در ساختمان های چند طبقه یک مسئله آزاردهنده بوده است. در خانه های ویلایی شاید تانکر آب تحت فشار بتواند پاسخگوی نیاز یک خانواده کوچک باشد، اما در ساختمان های پرجمعیت تر بخاطر تعداد بالای مصرف کنندگان آب، این روش کارآمد نخواهد بود.
 در چنین شرایطی نصب پمپ آب برای ساختمان، حلال مشکلات خواهد بود. بهتر است در زمان ساخت ساختمان، محلی مناسبی برای نصب پمپ آب تعبیه کنید؛ چرا که در غیر اینصورت بعدها برای نصب پمپ باید دست به تغییرات در ساختمان بزنید.
با وجود بالا بودن قیمت پمپ آب و پرکار بودن آن در طول روز، توصیه می کنیم از یک پمپ آب خوب و از یک برند معتبر استفاده کنید تا از دوام و مقاومت آن زیر فشار زیاد مطمئن باشید.

نصب و تعمیر پمپ آب


با وجود قیمت بالا و تنوع در تولید پمپ های آب، نصب یا تعمیر آن ها نیازمند مهارت و تجربه لازم است. به عنوان مثال نحوه نصب پمپ آب ساختمان با نصب پمپ آب استخر متفاوت است. یا تعمیر پمپ آب صنعتی با تعمیر پمپ آب خانگی یا کشاورزی دارای تفاوت های عمده ای هستند.
 به همین جهت نصاب و تعمیر کار پمپ آب باید به تخصص خود اشراف کامل داشته باشد. هرگونه خطا در نصب اتصالات یا تعمیر و تعویض قطعات می تواند باعث سوختن پمپ آب و دیگر وسایل متصل به آن شود.

کار نصب و تعمیر انواع پمپ آب را به چه افرادی می توان سپرد


اولویت اول افرادی هستند که دانش و تجربه لازم را در این کار دارند. داشتن تجربه می تواند از بروز اشتباه جلوگیری کند یا لااقل احتمال آن را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد. برای پیدا کردن متخصصان نصب و تعمیر پمپ آب نیاز نیست وقت زیادی را صرف کنید.
 سایت "پشت بوم" مجرب ترین نصابان و تعمیرکاران انواع پمپ آب را برای شما شناسایی کرده است. هر زمان و در هر ساعتی می توانید با مراجعه به سایت پشت بوم، می با این افراد برای نصب یا تعمیر پمپ آب خانگی، صنعتی یا کشاورزی خود تماس بگیرید.