/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

پارکت، لمینت و قرنیز

پشت بوم | پارکت، لمینت و قرنیز در همه شهر ها مجید خلیلی
نمایش پروفایل
پشت بوم | پارکت، لمینت و قرنیز در همه شهر ها محسن نجار
نمایش پروفایل
پشت بوم | پارکت، لمینت و قرنیز در همه شهر ها ‌ مظاهری
نمایش پروفایل
پشت بوم | پارکت، لمینت و قرنیز در همه شهر ها ‌ ثروتی
نمایش پروفایل

پارکت، لمینت و قرنیز : یک انتخاب مقرون به صرفه و جذاب برای زیبایی خانه


همه ما دوست داریم وقتی در خانه خود قدم میزنیم با دیدن هر قسمت از آن لذت ببریم. وقتی تصمیم به ساخت خانه ای میکنیم، دوست داریم هر بخش مطابق با سلیقه ما باشد. داشتن خانه ای مطابق علایقمان باعث می شود از اتمسفر خانه انرژی مثبت دریافت کنیم. 
امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از انواع پارکت ها بسیار مرسوم است. طرح زیبای چوبی پارکت در کنار قرنیز دیوار می تواند هر خانه ای را جذاب کند. فرقی نمیکند که پارکت معمولی باشد یا لمینت، در هر حال این محصول برای اجرا در کف خانه از نظر زیبایی و قیمت از انواع سرامیک کاملا برتر است. البته باید اضافه کنیم پارکت لمینت و قرنیز هم انواع مختلفی دارند و هر نوع از نظر زیبایی و قیمت باهم متفاوت هستند. 

انواع پارکت، لمینت و قرنیز 


از آنجایی که قرنیز یک مکمل بسیار جذاب برای پارکت محسوب می شود، نمونه های بسیار متنوعی هم برای ترکیب با انواع پارکت تولید شده است. در این بخش محبوب ترین انواع پارکت، لمینت و قرنیز را معرفی کرده ایم:

  • پارکت، لمینت و قرنیز براق
  • پارکت، لمینت و قرنیز چوبی
  • پارکت، لمینت و قرنیز ضد آب
  • پارکت، لمینت و قرنیز مات

تفاوت پارکت لمینت با پارکت چوبی در متریال و نحوه نصب آن هاست. پارکت لمینت یک محصول مدرن تر است که برای ساخت آن از HDF و روکش وینیل استفاده شده است. برخلاف پارکت چوبی که برای نصب آن از یک چسب مخصوص استفاده می شود، پارکت لمینت به وسیله کلیک های کناری تایل ها قابل نصب است.
 این محصول در دو نوع ضد آب و حساس به آب تولید شده است. اگر قصد ساخت یا بازسازی خانه خودتان را دارید، بهترین زمان نصب پارکت، لمینت و قرنیز برای شما در این مرحله است. خرید و نصب این محصولات نیازمند اطلاعات و دقت بالاست. 
بخاطر ممنوعیت واردات پارکت به کشور، چندین شرکت داخلی اقدام به تولید پارکت لمینت کرده اند. در برخی موارد افراد سودجو پارکت های داخلی را به نام پارکت آلمانی و فرانسوی با قیمتی چند برابر به مشتریان می فروشند. از طرف دیگر اگر در هنگام نصب پارکت اشتباهی صورت بگیرد، در مدت کوتاهی از هم باز خواهند شد. به همین جهت نصب پارکت باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود.

برای مشاوره خرید و نصب پارکت، لمینت و قرنیز چه افرادی دارای صلاحیت هستند


شما عزیزان با مراجعه با سایت "پشت بوم" که یک مرجع کامل از متخصصین حوزه خدمات ساختمانی است می توانید بهترین استادکاران را در زمینه نصب پارکت، لمینت و قرنیز را پیدا کرده و برای خرید و اجرای کار با آنها تماس بگیرید.