/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

لوله کشی گاز

لوله کشی گاز چیست؟


لوله کشی گاز یکی از حیاتی ترین نیازهای هر ساختمان است. این مهم به دلیل خطراتش همیشه مورد توجه ویژه قرار می گیرد. از توجهات ویژه آن می توان به دقت در اصول لوله کشی گاز خانگی و تجاری اشاره کرد که به تاییدیه نهایی ناظر نیاز دارد. بنابراین حتما به خاطر بسپارید که اگر لوله کشی گاز ساختمان یا هر محل دیگر، تاییدیه مهندسی نداشته باشد، فاقد استانداردهای لازم است و در صورت بروز حوادث احتمالی هیچ ارگانی در قبال خسارت های وارد شده مسئولیتی نخواهد داشت.

انواع لوله کشی گاز


امروزه برای انواع مصارف خانگی و تجاری از سوخت فسیلی (گاز) استفاده می شود که علاوه بر مرقوم به صرفه بودن، ملزومات در دسترس بودن آن هم فراهم شده است. اصلی ترین مورد آن نیز لوله کشی هست که ورود این انرژی فسیلی به ساختمان را راحت تر کرده و دیگر نیازی به آن سیلندرهای قدیمی نیست. لوله کشی ها نیز به طور کلی به دو صورت انجام می شود که در زیر آمده است.

  • لوله کشی گاز توکار
  • لوله کشی گاز روکار

لوله های فولادی و آهنی دو نوع اصلی لوله ها مورد استفاده در این صنعت را تشکیل می دهند. البته در مواردی از لوله های پلاستیکی فشرده که، به لوله کشی گاز با لوله سفید و لوله کشی گاز با لوله سبز در بین عموم معروف شده، نیز استفاده می شود.

چگونه یک لوله کش گاز ماهر پیدا کنیم؟


همچنین لوله کشی گاز آشپزخانه مهمترین موضوع در بهره مندی از این سوخت است. از همین رو متخصصان این حوزه پیش از هر اقدامی با بررسی ساختار تاسیسات موجود و نیازمندی های ساختمان ها با طراحی دقیق (چه به لحاظ ایمنی و چه به لحاظ زیبایی شناسی) بهترین حالت ممکن را برای اجرای کارشان (مخصوصا در آشپزخانه)در نظر می گیرند.
سایت پشت بوم نیز به دلیل اهمیت این موضوع بستری فراهم کرده تا متخصصان و صاحب کاران به راحتی بتوانند نیازمندی های خود را برطرف سازند. بدین صورت که متخصصان این حوزه می توانند در این سایت ثبت نام کنند، تا کارفرمایان به آنها مراجعه نمایند.