/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

فن کوئل، تعمیر و سرویس

فن کویل چیست؟


این دستگاه یکی از مطبوع کننده های هواست که با مکش هوا و ورود مجدد آن به فضا باعث تغییر دمای محیط می شود. پس در جواب این سوال که فن کویل با چی کار می کند باید گفت این دستگاه ها با آب تغذیه می شوند. آنها می توانند دمای هوای مکش شده را با دمای آب ورودی از دیگ های مرکزی و چیلر های مرکزی تغییر داده و مجددا در فضا نشر دهند. برای کنترل دما از ترموستات فن کویل استفاده می شود تا در نهایت بتوان دمای مطبوعی داشت. 

انواع فن کویل


برای نصب و خرید دستگاه فن کویل باید انواع آن را بشناسید تا بتوانید بهترین بهره وری را داشته باشید. ما در اینجا فقط لیستی از پرکاربردترین فن کویل ها را به صورت تیتر وار در ختیار شما قرار می دهیم. انواع فن کویل عبارتند از:

  • فن کویل کاستی
  • فن کویل کاستی یک طرفه
  • فن کویل کاستی چهار طرفه
  • فن کویل سقفی توکار
  • فن کویل کانالی
  • فن کویل زمینی

نصب و تعمیر فن کویل


در مورد نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه باید گفت که اینکار به تجربه و مهارت بالایی نیاز دارد. اشتباه در هر بخش نصب می تواند از کیفیت خروجی (دما و تهویه هوا) کم کند. در عین حال برای تعمیر فن کویل نیز به شناخت استادکار از انواع فن کویل نیاز است. به همین دلیل به هر شخصی برای نصب و تعمیر دستگاه کویل اعتماد نکنید.

پس چگونه می توانیم یک استادکار باتجربه و ماهر را برای کار خود پیدا کنیم.


ما در پشت بوم باور داریم که سرمایه کاربران، زمان است. به همین دلیل در پیدا کردن تمام متخصصین و استادکاران ساختمانی دست به کار شدیم و به معرفی بهترین ها در حوزه ساختمانی پرداخته ایم. شما نیز برای پیدا کردن بهترین استادکار نصب و تعمیر فن کویل کافیست همین عبارت را در سایت جستجو کنید تا لیستی از بهترین متخصصین در اختیار شما قرار گیرد. سپس با بررسی رزومه آنها با توجه به نیاز خود با وی تماس حاصل کنید.

نکات مهمی که در خصوص فن کوئل، تعمیر و سرویس باید بدانید مهمترین نکات فن کوئل، تعمیر و سرویس

از سیر تا پیاز یک تهویه مطبوع ایده آل
از صفر تا 100 تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان