/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

شومینه گازی، نصب و تعمیر

مقدمه


شومینه ها یکی از وسایل گرم کننده خانه شما در زمستان است. استفاده از شومینه ها می توانند گرمای مطبوعی در ساختمان شما ایجاد کنند. اما نصب آنها در مواردی کاملا متفاوت است و به متخصص نیاز دارد. هر فردی که آموزش نصب شومینه گازی دیده باشد لزوما نمی تواند آن را نصب و یا تعمیر کند. طریقه نصب هر شومینه گازی کاملا متفاوت است و به تجربه و تبهر نیاز داد. شاید هزینه نصب شومینه توسط افراد کم تجربه کمتر به نظر برسد؛ اما خطراتی جبران ناپذیر مانند نشتی گاز را نیز می تواند به دنبال داشته باشد. شرایط مشابهی برای تعمیر شومینه گازی وجود دارد. چه تعمیر شومینه گازی ثابت و چه تعمیر بخش های مختلف آن مثل شیر کنترل، ترموکوبل و هر بخش به تکرار و تجربه استادکار نیاز دارد.

نصب و راه اندازی شومینه گازی


یک استادکار خوب باید به نصب و تعمیر انواع شومینه گازی تسلط داشته باشد. ما در اینجا برخی از انواع شومینه ها برای نصب و راه اندازی را معرفی می کنیم.

  • نصب شومینه گازی بدون دودکش
  • نصب شومینه گازی برای تراس
  • نصب شومینه گازی برای فضای باز
  • نصب شومینه گازی پیش ساخته
  • نصب شومینه گازی توکار

چگونه یک متخصص و استادکار نصب و تعمیر شومینه گازی پیدا کنیم؟ 


پشت بوم تلاش می کند تمام استادکاران ساختمانی مجرب در ایران را دور هم گردآوری کند تا کسانی که به متخصص نیاز دارند به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. ما در تیم پشت بوم باور داریم که دسترسی به یک متخصص و استادکار ماهر، حق هر شخصی است. به همین دلیل با یک جستجوی ساده در سایت ما به سرعت می توانید به لیستی از بهترین استادکاران ایران دست پیدا کنید. پشت بوم راه دسترسی مستقیمی به برترین استادکاران نصب و تعمیر شومینه گازی است.

نکات مهمی که در خصوص شومینه گازی، نصب و تعمیر باید بدانید مهمترین نکات شومینه گازی، نصب و تعمیر

آموزش 10 مرحله مهم در لوله کشی گاز توکار