/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

رابیتس کاری، طراحی و اجرا

پشت بوم | رابیتس کاری، طراحی و اجرا در همه شهر ها مهرزاد کریمی
نمایش پروفایل
پشت بوم | رابیتس کاری، طراحی و اجرا در همه شهر ها فاطمیان فاطمیان
نمایش پروفایل
پشت بوم | رابیتس کاری، طراحی و اجرا در همه شهر ها شیشه میرال سکوریت تهران | 09121279023 | تعمیر شیشه سکوریت , 09121279023
نمایش پروفایل
پشت بوم | رابیتس کاری، طراحی و اجرا در همه شهر ها اقای کریمی
نمایش پروفایل

رابیتس کاری یا راویز چیست؟


رابیتس کاری شکلی از سقف کاذب است که به کمک شبکه های مشبک فولادی زیر سازی می شود. این شبکه ها وظیفه پوشاندن بتن و تیر آهن را داشته و باعث پیوستگی سطح دیوار ها می شود. همچنین بایئ بدانید که هدف اصلی شبکه رابیتس کاری یک زیر سازی،برای نگهداری گچ کاری متنوع است. 
استحکام بالای رابیتس باعث محبوبیت آن شده است. در ضمنِ استحکام، طرح های متنوعی مثل اُپِن آشپزخانه با رابیتس کاری پیاده می شوند.

اجرای رابیتس کاری


رابیتس کاری شامل چندین مرحله است که متخصص و استاد کار رابیتس، با اشراف بر روی آنها می تواند اجرای رابیتس بهتری داشته باشد. در ادامه با این مراحل آشنا می شوید.

نقشه رابیتس کاری


طرح های اولیه ای که برای رابیتس کاری طراحی می شود، نیاز به شناخت مصالح آن دارد تا به کمترین قیمت و بهترین شکل پیاده سازی شود. طرح های رابیتس سقف پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه کاملا با هم تفاوت دارند و نمی توان برای آنها طرح های مشترکی در نظر گرفت.

مصالح رابیتس کاری


یک متخصص اجرای رابیتس کاری با در دست داشتن طرح اولیه رابیتس تشخیص می دهد که چه مصالحی نیاز دارد. به عنوان مثال می داند از کدام میله گرد یا از چه نوع ورق گالوانیزه ای برای این کار استفاده کند. در نهایت به نصب رابیتس بر روی سقف و یا دیوار می پردازند.

چگونه یک استادکار اجرای رابیتس خوب پیدا کنیم؟


رابیتس کاری یک کار کاملا تخصصی است و اجرای آن به دقت، تجربه و مهارت بالا نیاز دارد. اگر تاکنون به دنبال راهکاری برای پیدا کردن استادکار با تجربه اجرای رابیتس کاری بوده اید، ما راهکاری سریع و راحت را به شما پیشنهاد می دهیم. 
پشت بوم با تکیه بر دانش فنی افراد خبره در زمینه نرم افزار، تلاش کرده است با رابط کاربری ساده، جستجوی متخصصین را راحت کند. شما در پشت بوم با یک جستجوی ساده می توانید، بهترین متخصصین تمامی حوزه ها در ایران (در حال حاضر به صورت خاص رابیتس کاری) را بیابید.