/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

در و پنجره

پشت بوم | در و پنجره در همه شهر ها بزرگمهر بزرگمهر
نمایش پروفایل
پشت بوم | در و پنجره در همه شهر ها رضا رنجبر
نمایش پروفایل
پشت بوم | در و پنجره در همه شهر ها رسول یاری
نمایش پروفایل
پشت بوم | در و پنجره در همه شهر ها فروش و تعمیر درب شیشه میرال
نمایش پروفایل
پشت بوم | در و پنجره در همه شهر ها ‌ ‌
نمایش پروفایل
پشت بوم | در و پنجره در همه شهر ها ‌ مهندس
نمایش پروفایل

مقدمه


با ورود دنیای ساخت و ساز به ساخت خانه های مدرن، شکل و طراحی در و پنجره ها نیز متفاوت تر از پیش شد. در و پنجره بخشی حیاتی در ساختمان هستند که به بهبود نمای و ضعیت نورپردازی ساختمان شما کمک می کند. متخصصین در و پنجره ساز با داشتن تخصص می توانند انواع در و پنجره را ساخته و تولید کنند. سایت پشت بوم با تلاش فراوان در پی ایجاد بستری مناسب برای افرادی است که به متخصصین بخشهای مختلف ساختمانی نیاز دارند؛ این افراد به راحتی می توانند با توجه به نیاز، متخصص آن بخش را در پشت بوم بیابند.

انواع در و پنجره 


مانند هر چیزی در ساختمان، در و پنجره ها نیز ساختارهای متفاوتی دارند. مطمئنا با شناخت بهتر تفاوت های هر کدام از انواع در و پنجره، با آزادی عمل بهتری می توانید تصمیم گیری کنید. در زیر تلاش شده است به صورت کلی در مورد انواع در و پنجره ها به شما توضیحاتی داده شود.

در و پنجره آهنی


غالب خانه های قدیمی از این شکل در و پنجره استفاده می کنند. طراحی های محدود، نیاز به متخصص جوشکار در و پنجره، اتلاف انرژی و ... از معایب این روش به شمار می رود. اما نباید دوام بالای فلز را نادیده گرفت. با استفاده از ضد زنگ و یا رنگ مناسب روی در و پنجره فلزی دوام بالایی را تضمین می کند.

در و پنجره دو جداره


اتلاف انرژی نکته است که باعث طراحی در و پنجره های دوجداره از جنس های مختلف شده است. در این راستا در و پنجره پیش ساخته جدید می توانند بخشی از مشکل شما را در طراحی کم کنند. اما نیاز است چهارچوب در و پنجره متناسب با جنس و اندازه به کار رفته در آن باشد. در زیر به بعضی از جنس های رایج ساخت در و پنجره دوجداره اشاره شده است. 

  • در و پنجره پی وی سی (PVC)
  • در و پنجره یو پی وی سی (UPVC)

در پایان باید بگوییم دسترسی به متخصصین در و پنجره و دیگر تخصص ها در سایت پشت بوم بسیار ساده و راحت است و به سرعت می توانید متخصص خود را انتخاب کنید.