/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

توالت و فلاش تانک

پشت بوم | توالت و فلاش تانک در همه شهر ها محمد ولی بیات
نمایش پروفایل
پشت بوم | توالت و فلاش تانک در همه شهر ها اقای قاسمی
نمایش پروفایل

چرا خرید و نصب توالت و فلاش تانک ضروری است


سرویس بهداشتی مکانی است که ما روزانه به دفعات از آن استفاده می کنیم. قاعدتا برای چنین جایی موضوع تمیزی یک الزام است که حتما باید رعایت شود. پاکیزگی سرویس بهداشتی از ایجاد گازهای سمی، تولید انواع باکتری های مضر و ورود حشرات جلوگیری می کند.
 با در نظر گرفتن میزان استفاده شدن سرویس بهداشتی در روز به راحتی می توان به اهمیت پاکیزگی سرویس بهداشتی در سلامت افراد پی برد. توالت و فلاش تانک دو وسیله بسیار مهم در هر سرویس بهداشتی هستند. فلاش تانک ها به اشتباه بیشتر با نام سیفون شناخته شده هستند. 
فلاش تانک یک مخزن آب پلاستیکی، سرامیکی یا فلزی است که با فشار اهرم یا دکمه ای که در کنار آن وجود دارد، آب به صورت فشرده از مجرای فلاش تانک به سمت کاسه توالت سرازیر می شود. بخاطر میزان پاکیزه سازی فوق العاده نسبت به استفاده از شیلنگ آب، سالهاست که توالت و فلاش تانک در ایران در کنار همدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. 

انواع فلاش تانک 

  • فلاش تانک دو مخزنه: با داشتن دو مخزن جداگانه می توانید در دو مرحله آب را تخلیه کنید.
  • فلاش تانک دوزمانه: با در اختیار داشتن دو دکمه مجزا می توانید میزان خروجی آب را از مخزن تعیین کنید.
  • فلاش تانک اتوماتیک: این محصول به عنوان بهترین فلاش تانک عرضه شده در بازار شناخته شده است. در مکانیزم کار فلاش تانک اتوماتیک، دست هیچ دخالتی ندارد و با باز و بسته شدن در سرویس بهداشتی به صورت خودکار عمل می کند.
  • فلاش تانک آنتی باکتریال: این فلاش تانک با بهره‌گیری از فناوری های نوین، در از بین بردن میکروب ها و جلوگیری بروز حساسیت های میکروبی فوق العاده عمل کرده است.

چه فروشگاه هایی بهترین توالت و فلاش تانک خانگی را با قیمتی مناسب ارائه می کنند


ما در سایت "پشت بوم" با توجه به اعتبار، میزان موفقیت، کیفیت و قیمت فروشگاه های برتر لوازم ساختمانی در شهر های مختلف را شناسایی کرده ایم تا بتوانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید توالت و فلاش تانک مد نظر خود کنید. 
با جستجوی کالای مد نظر خود در سایت پشت بوم می توانید فروشگاه های معتبر را پیدا کرده و در رابطه با قیمت فلاش تانک و توالت فرنگی یا معمولی و انواع این محصولات از آنها سوال بپرسید و اقدام به خرید کنید.