/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

استخر، سونا، جکوزی

پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها علیرضا بابایی
نمایش پروفایل
پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها رضا شیری
نمایش پروفایل
پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها معمار یادگاری
نمایش پروفایل
پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها شرکت کنترل مدار صفر
نمایش پروفایل
پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها استخر سونا جکوزی نگاه قاسمی
نمایش پروفایل
پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها علیرضا داراب
نمایش پروفایل
پشت بوم | استخر، سونا، جکوزی در همه شهر ها ملکی ملکی
نمایش پروفایل

مقدمه


شنا کردن محبوب ترین تفریح فصل تابستان است که در همه گروه‌های سنی علاقه مندان خود را دارد. با شروع فصل گرما استخرها میزبان خیل عظیمی از دوستداران این ورزش آبی مفرح هستند. در کنار استخر سونا و جکوزی نیز همیشه علاقه مندان مخصوص خود را داشته است. 
اگر پوستی چرب دارید سونای خشک و اگر پوست شما خشک است سونای مرطوب می تواند گردش خون شما بهبود بخشیده و میزان اکسیژن دریافتی خون را بالا ببرد تا در نتیجه آن سیستم دفاعی بدن نیز تقویت شود. استفاده از جکوزی نیز برای ماساژ درمانی در جهت رفع درد عضلات، مفاصل و استخوان‌ها بسیار مفید است.
 به خاطر همین ویژگی‌های بی نظیر، بسیاری از افراد دوست دارند استخر، سونا، جکوزی خانگی داشته داشته باشند تا هر زمان که دوست داشتند از آن لذت ببرند. برای طراحی و اجرای استخر و سونا و جکوزی می بایست از قبل یک فضا در خانه برای این کار در نظر گرفته شود.

نکات مهم در مورد فضای مورد نیاز


 این موضوع که تاسیسات سونا و جکوزی چه قسمتی از خانه قرار گیرد بسیار مهم است. از طرف دیگر مهم است که سیستم تهویه استخر، سونا و جکوزی خانگی در کجا قرار گیرد. همه نکات گفته شده برای داشتن استخر، سونا و جکوزی مجلل خانگی بسیار مهم است.

چگونه یک مجری مناسب استخر، سونا و جکوزی بیابیم؟


 اما مهم تر از این نکات، بخش اجرایی کار است. چه برای یک مجموعه آبی بزرگ باشد یا برای یک سازمان یا نهاد کوچک و یا حتی برای خانه و ویلایی شخصی، برای هر کدام از این موارد که بخواهید به ساخت استخر، سونا و جکوزی اقدام کنید، باید از مهندسین و متخصصین مجرب برای اجرای پروژه خود استفاده کنید. 
هرگونه اشتباه در محاسبات و اجرای پروژه می تواند خسارات سنگین و هزینه های اضافی سنگینی را به بار آورد. در سایت "پشت بوم" که یک مرجع معرفی مهندسین و متخصصین برتر حوزه خدمات ساختمانی در ایران است، می توانید تیم‌های مجرب و متعهد در حوزه اجرای استخر، سونا و جکوزی را پیدا کرده و برای انجام کار خود با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.