/* یکتا نت */
در حال بارگذاری پشت بوم ...
شهر :

همه شهر ها

مهارت :

آسانسور، تعمیر و نگهداری

پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها آسانسور قلی زاده
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها سعید یوسغیان
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها . قلی زاده
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها . صابری
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها مهدی قاسمی
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها حامد زفیر
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها احمدی احمدی
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها کیوان اقبالی
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها حمیدرضا جریان
نمایش پروفایل
پشت بوم | آسانسور، تعمیر و نگهداری در همه شهر ها محمدرضا قاسمی
نمایش پروفایل

 

مقدمه


آسانسورها امروزه جزئی جدا نشدنی از یک آپارتمان هستند. نداشتن آسانسور برای ساختمان هایی که بیش از سه طبقه دارند یک پوئن منفی بزرگ است. از کودکان تا افراد مسن، برای هیچ کس بالا و پایین رفتن از پله، آن هم برای طی نمودن چند طبقه به هیچ عنوان خوشایند نیست. 

 

انواع آسانسور


به دلیل رشد تقاضا در سال‌های اخیر شاهد تولید و عرضه انواع آسانسور تک نفره، آسانسور پنوماتیک، آسانسور باری و... بوده ایم. با افزایش ساختمان سازی، درخواست‌ها برای تولید آسانسورهای مدرن تر با تکنولوژی‌های بروز تر نیز رو به افزایش رفته است. بخاطر بالا بودن قیمت این آسانسور ها، نگهداری صحیح از آن‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

 

سرویس آسانسور


یکی از راهکار های موثر و کم هزینه، سرویس دوره ای آسانسور است. سرویس دوره ای می تواند هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور را در دراز مدت تا میزان قابل توجهی پایین نگه دارد. سهل انگاری در تعمیر و نگهداری آسانسور (به ویژه آسانسور‌های بزرگ و سنگین) می تواند جان افراد زیادی را به خطر بیندازد. 

 

 

متخصص تعمیر و نگهداری آسانسور


با بررسی‌ به موقع قطعات و سرویس‌های منظم می توانید از وقوع هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری کنید. اما کار حساسی مانند تعمیر آسانسور را به چه کسانی می توان سپرد؟ 
خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به صورت تخصصی توسط شرکت‌ها و گروه‌های مختلفی در کشور انجام می شود. برای پیدا کردن بهترین و معتبر ترین افراد و شرکت ها در حوزه سرویس و تعمیرات آسانسور نیاز نیست زمان زیادی صرف کنید. سایت "پشت بوم" در تمامی حوزه‌های خدمات ساختمانی، افراد ماهر و شرکت‌های برتر ایران را پیدا کرده تا مخاطبان بتوانند فقط با یک جستجوی ساده، لیستی از بهترین ها را در اختیار داشته باشند. 
برای یافتن برترین شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور می توانید همین حالا از نوار جستجو با متخصصین و تیم‌های مجرب در این حوزه ارتباط برقرار کنید و کار خود را به آنها بسپارید. ما بر این باوریم که مخاطبانمان شایسته دریافت بالاترین سطح کیفیت و بهترین خدمات هستند.

 

 

نکات مهمی که در خصوص آسانسور، تعمیر و نگهداری باید بدانید مهمترین نکات آسانسور، تعمیر و نگهداری

مهمترین موارد آسانسور هیدرولیکی خانگی